neuroman.cer neuroman.cer
184
BLOG

Hello gwałciciele! Rząd chce ułatwić wam życie w 500+

neuroman.cer neuroman.cer Polityka Obserwuj notkę 9

Ponieważ jak donoszą naukowcy sprawa 500+ nie wpłynie dodatnio na dzietność narodu, rząd postanowił by ta dzietność podniosła się za pomocą małej furtki w prawie.

 

Teraz takie będą nocne Polek rozmowy:

- Kochany gwałcicielu (to będzie teraz obowiązująca odzywka) przecież ja jako światła kobieta doskonale wiem, że Cię nie zdradzę.W końcu głupia nie jestem. Ty za gwałt dostaniesz trzy lata w zawiasach. Ja gdybym przypadkiem zaszła w ciąże, bo ty mój kochany nie miałeś czasu się zabezpieczyć, i gdybym chciała pozbyć się owocu naszej krótkotrwałej miłości, dostanę 5-8 latek bezwzględnego kibla. Możesz być bezpieczny. Ja cię nie zdradzę, ja popieram 500+

 

Tym oto sposobem RZĄD zabezpieczył sobie dwie pieczenie za jednym zamachem.

1. Dzietność - nie do uzyskania innym sposobem.

2. Spadek przestępczości - być może nawet do 0 - w końcu nawet nie trzeba na włam przynosić maneli - wystarczy postraszenie gwałtem. I co zrobi kasjerka? Odda kasę bo za parę złotych nie będzie ryzykować dzidziusiem do wychowania przez 18 lat za 500 złociszów i to pod warunkiem, że umówi się z gwałcicielem na następny numerek za rok.

 

Jakiż ten nasz rząd jest jednak przewidujący!  Proponuję nowy nocny program dla Jarka.

Ujeżdzanie byczków przez panienki gotowe spełniać program 500+

nerwowy

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka